Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna - 24 oktober 2011 20:02

Halloj! Idag har jag varit hemma från skolan och bah legat och sovit, slappat och kollat på film :/ inte såå kul... men nu är jag nästan helt okej :) SÅ jag hafr inte så mkt att berätta om just idag... men igår....spelade jag tennis, asjobbigt!! Men kul! :D Sen åt jag på restaurang med papi, resten av familjen var o såg musikal i malmö ;) efter det spelade jag o papi spel :D oxå askul!! och sen typ såsade vi lite :) i lördags va clara här med sin familj och vi hade liten fest haha ^^ Jaa, i fredags har jhag ju redan skrivit om, trorja? :o jaja skitsamma, nu har jag typ inget o skriva om... dagens outfit: PYJAMAS hahah x'd Hoppas ni har det gött! see ya ;) <3 PUSS

Av Johanna - 21 oktober 2011 19:31

Hejsan!! Det var några dagar sen jag skrev nu, men det e för att det inte har hänt så mycket och att jag har glömt, hehe ^^ men jaja here i am :D i onsdags var jag med julia hela kvällen så då hade jag inte tid att skriva... vi va på idrottsplatsen och löste ett "mysterium" haha... i torsdags (alltså igår) hade jag höstkonsert med skolan hela kvällen så då hade jag inte heller tid... Som jag kanske har sagt så var jag borgmästare :) det gick väldigt bra (y) men jag var väldigt nervös... och idag är det fredag, jippie!!! Idag började jag halv tio :D istället för tio över åtta ^^ Och vi slutade vid två... först hade vi "engelska" fast vår lärare var sjuk (:DDDD) så vi hade vår mattelärare och gjorde nåt korsord på engelska :) vid tio skulle jag spela piano och sen hade vi so...men kommer inte ihåg vad vi gjorde, ärligt talat :o... sen hade vi no, sisådär kul men vi fick ha skyddsglasögon som var typ hundra storlekar förstora hahha (y) och sen ghade vi lunch och sen hade vi "idrott" då vi åt glass och lekte hänga gubbe.... Super idrottslektion!!! HAHA.... och sen slutade vi :D jättebra dag verkligen!!! (b) (d) <------ska föreställa två tummar, haha :P Jaa...och nu sitter jag och spelar miramagia (b) och väntar på att mina morötter ska växa färdigt ;) Ja, detta får räcka för idag, jag kommer väl antagligen skriva imon, då kommer tydligen clara hit med sin familj, haha ^^ jaja ha det gött, och dagens ordspråk är: 


INGET RÅD ÄR BRA OM MAN INTE FÖLJER DET :)

Av Johanna - 18 oktober 2011 15:13

Heej alla sööta :D Idag har jag varit på glatt humör nästan hela dagen...på morgonen kanske inte världens bästa, hehe... men annars :D i skolan hade vi storövning till höstkonserten och det gick superbra :D Efter det kollade klassen på film, herby ((stav))... den va väl sisådär :P handlade typ om en bil som levde och en tjej ägde den och så ville hon racea med bilen men det ville inte pappan, och ja... den va ganska förutsägbar :/ sen hade vi ett läxförhör på koranen, tror det gick bra faktiskt. Vid 11 var det övning igen, och sen maaat, och sen slöjd (y) På slöjden höll jag på att göra färdigt min kudde MEN det var ett litet hål i den, så jag fick ta ut all stoppning och sen sy IGEN -.-' men sen var jag på banan igen :D Sen kommer det inte lika roliga.... MATTEPROV D: sista lektionen oxå -.- men faktiskt så tror jag att det gick bra :) förutom på uppgift 10 då var jag heeelt ute o cyklade haha... och sen cyklade jag hem och satte mej o kollade på tennis, och det e det jag gör nu :) jag går i tennis själv så jag vill ju ha lite inspiration :D jaa om en timme ungefär ska jag iväg o dansa ;) jag dansar allt mellan balett o street :) tills dess ska jag väl kolla in lite bloggar o kanske kolla på top model hehe :P har inte min kamera i närheten (för en gångs skull) så jag tar nog inga bilder i detta inlägget :/ men gör kanske ett inlägg ikväll då jag ska plugga engelska :/ sååå BYE BYE ;) puss <3

Av Johanna - 17 oktober 2011 19:32

Hej igen :) Jag e såå trött :/ har pluggat lite, men inte så mkt, på religionen och sen ska jag kolla lite på matten :P MEN ORKA :O Får nog sluta va vid datan och kanske fokusera lite, hehe... Skulle väl bara att säga det :) Nu lägger jag inte in nårra bilder för det var ju inte så viktigt inlägg hehe så GONATT eller nåt :) Puss <33

Av Johanna - 17 oktober 2011 17:27

       inte världens största bilder men om man skulle ta dom i normalstorlek så skulle dom komma på fel håll så... det fick bli små, förlåt  :( <3333           

Av Johanna - 17 oktober 2011 16:36

Tjena!! Nu är jag hemma från skolan och har precis kollat på top model, hehe... och just nu sitter jag o pluggar och "halvkollar" på tv :P Supernanny tror jag :) Har två prov imon, engelska tills onsdag, höstkonserten på torsdag, och det e hela dan och sen engelska tills fredag... jippie.... -.-'' Hoppas ni inte har det lika drygt som jag iaf ;) Som sagt har jag varit i skolan idag och haft, spanska, engelska, idrott och....kommer inte ihåg ^^ gillar inte engelska....eller jo, fast gillar inte läraren, hon snackar bara om att hon e sjuk hela tiden :) fast jag tror att alla har iaf en lite wierd lärare, haha :P btw, höll på att glömma mitt lösenord till bloggplatsen!!!! REDAN?! Har inte väärldens bästa minne, hehe... men har skrivit upp det nu :) Nu har jag väl tänkt att plugga lite religion o matte tills imon och sen ska jag kolla på nåt spel på internet typ miramagia....vet inte alls vad det är men fick ett mejl om det :) så jag ska nog testa det :) 

Dagens outfit: Jeans-tajts från kappahl barnavdelning tror jag :S vitt leopard linne från gina :D och stor mysig, stickad (eller virkad?) kofta från kappahl :) oc randiga strumpor men det e kanske inte så viktigt XD Sen ska jag smörja in med nån random krÄm i ansiktet för min hud är så torr där :// Ni får gärna säga till om ni har nåt tips till, ja lite vad som helst, men tex. mot finnar, torr hy, och smink som e bra, ja ni fattar XD jaa...det var väl det jag hade och säga :) kanske skriver nåt mer idag men tror inte det, annars se vi ju imon :) 

PS. Jag hade inte några viktiga bilder att lägga upp idag men jag kände att jag ville ha några såå HERE IT COMES ;D 

Av Johanna - 16 oktober 2011 20:14

Här kommer bilderna som jag har tatt idag :) <33


         

Av Johanna - 16 oktober 2011 19:08

Hej igen :D Hoppas ni har det lika bra som i förmiddas ((stav)) ;D idag har jag spelat tennis och det gick faktiskt väldigt bra (y) :D sen duschade jag, inte lika kul, men ändå :) Efter det rensade jag buren hos mina gerbiler (ökenråttor) inte heller så kul men det böhövdes :P sen fottade jag lite i trädgården, har lite bilder här....sen åt jag en underbar middag :D och så har jag fixat en massa med bloggen...fast har inte kommit på än hur man får in en bild på sej själv, hehe...en sån där profilbild...men det kommer jag nog på snart :) för typ nårra minuter sen testade jag mina kläder till en höstkonsert som skolan har, jag ska va borgmästare :D annars har helgen varit lite slappig, i fredags..........kommer jag inte ihåg vad jag gjorde :S ELR JO!!!! jag gick på stan med mamma o syrran och shoppade kläder o smink, bla. ett nagellack, som jag har på bild :) det e asbra, rekomenderas absolut!!! :D i lördags, alltså igår, kollade jag på bio med lisen, lollo, viggo och en som heter love :) vi kolla på johnny english, den va asbra :D kan oxå rekomenderas (y) och nu sitter jag o lyssnar på musik, o slappar lite :) skolan imon :/ men kompisarna får man träffa ju!! :D btw, kolla in fokis.se om ni inte redan har gjort det :) hon är underbar!!! :D hon gör handgjorda mobilskal och superfina naglar!!! två tummar upp för det! Kom på att jag är på syrrans användare så bilderna kommer i ett annat inlägg som jag gör när jag har loggat ut ,ni får ha det bra så länge :) kommer nog att skriva imon om jag hinner! hejdå ;) <3333333


Presentation

Hej jag heter Johanna och jag är 12 år :) Jag laddar upp foton och skriver lite på min blogg så tack för att du kollar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards