Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

hej.....igen ;)

Av Johanna - 21 oktober 2011 19:31

Hejsan!! Det var några dagar sen jag skrev nu, men det e för att det inte har hänt så mycket och att jag har glömt, hehe ^^ men jaja here i am :D i onsdags var jag med julia hela kvällen så då hade jag inte tid att skriva... vi va på idrottsplatsen och löste ett "mysterium" haha... i torsdags (alltså igår) hade jag höstkonsert med skolan hela kvällen så då hade jag inte heller tid... Som jag kanske har sagt så var jag borgmästare :) det gick väldigt bra (y) men jag var väldigt nervös... och idag är det fredag, jippie!!! Idag började jag halv tio :D istället för tio över åtta ^^ Och vi slutade vid två... först hade vi "engelska" fast vår lärare var sjuk (:DDDD) så vi hade vår mattelärare och gjorde nåt korsord på engelska :) vid tio skulle jag spela piano och sen hade vi so...men kommer inte ihåg vad vi gjorde, ärligt talat :o... sen hade vi no, sisådär kul men vi fick ha skyddsglasögon som var typ hundra storlekar förstora hahha (y) och sen ghade vi lunch och sen hade vi "idrott" då vi åt glass och lekte hänga gubbe.... Super idrottslektion!!! HAHA.... och sen slutade vi :D jättebra dag verkligen!!! (b) (d) <------ska föreställa två tummar, haha :P Jaa...och nu sitter jag och spelar miramagia (b) och väntar på att mina morötter ska växa färdigt ;) Ja, detta får räcka för idag, jag kommer väl antagligen skriva imon, då kommer tydligen clara hit med sin familj, haha ^^ jaja ha det gött, och dagens ordspråk är: 


INGET RÅD ÄR BRA OM MAN INTE FÖLJER DET :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2012 18:47

HOOOJ! :D  Det var ett tag sen nu, men jag hinner inte blogga så mycket nu för tiden :c Men jaja, nu skriver jag ju iaf! c; Just nu sitter jag i min rööööda soffa <3333 och lyssnar på Dead by April och är ganska arg på allt. Varför?? Jo, för att...

Av Johanna - 18 december 2011 13:25

Tjena igen! Hoppas ni har haft det superbra för det har jag haft iaf :D I fredags var jag på stan med mami och syrran, och köpte massa kläder, skor och julklappar. Och i fredags så delade vi ut julklappr till varandra, i skolan asså. Jag, Mille, Agat...

Av Johanna - 10 december 2011 21:11

Tjeenah igen! Asså jag har vart sjuk, så jag struntade i att skriva, det händer ju ändå ingenting rööligt när man är sjuk... Jaja... idag är det lördag och jag är äntligen någorlunda frisk :D jag har vart på stan med juliia... vi fick ingenting gjort...

Av Johanna - 8 december 2011 09:42

Hej alla! Idag är jag sjuk o hemma från skolan så jag passar på att skriva lite. Och dessutom vet jag nog vad jag ska skriva om på bloggen, skvaller :D Och har bestämt mej att börja redan i detta inlägget, men först så ska jag säga lite annat :) Jag ...

Av Johanna - 5 december 2011 19:03

Hej igen! Det va ju ett tag sen jag skrev nu men har lixom glömt :P Men nu fick jag ett sånt där ryck med att börja skriva igen så here i am :D Om jag skulle berätta om allt som har hänt på sistone så skulle ni inte orka läsa hela inlägget... så jag ...

Presentation

Hej jag heter Johanna och jag är 12 år :) Jag laddar upp foton och skriver lite på min blogg så tack för att du kollar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards