Direktlänk till inlägg 10 december 2011

Hellöö ;)

Av Johanna - 10 december 2011 21:11

Tjeenah igen! Asså jag har vart sjuk, så jag struntade i att skriva, det händer ju ändå ingenting rööligt när man är sjuk... Jaja... idag är det lördag och jag är äntligen någorlunda frisk :D jag har vart på stan med juliia... vi fick ingenting gjort men whatever! Iaf, så var vi på subway :D ååh, det skulle inte va så dyrt bah :s och så mötte vi massa tomtar på stan :SSS är JÄTTERÄDD för tomtar! Asså jag är seriös.. och så var det massa skitungar som delade ut pepparkakor och glögg till alla, och juliia ville ha men hon vågade inte för att det var massa tomtar där, så hon sa att jag skulle följa med, men jag vågade inte heller, men vi gick dit ändå! Vi var as skraja och det såg nog sjuuukt töntigt ut men sånna är vi :D och så åt vi munkar :D jaa, sen senare på kvällen var jag på nån konsert, såå drygt men såg schnugg kille :D och nej, jag tänker inte berätta om ni frågar xD Asså sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer, åt pizza på kvällen sen :D och nu sitter jag och chattar med bossee på fb ;D ska väl fixa lite utseende på bloggen oxå sen för texten e så liten :o JAJA, nu ska jag berätta lite senaste nytt xD :D here it comes:

1.) Under hela Idol 2011 så hejade jag på Moa men när hon åkte ut, så brydde jag mej typ inte vem som vann :P men Amanda F vann till slut och det var väl helt okej tycker jag :) 

 Jaa, vad har hänt mer?

2.) Idag är det nobeldagen troja :s men vet ingen av pristagarna eller nånting :s men jaja, det är idag iallafall! xD

 Nu har jag typ inget att berätta... :S SÅ BAAAAJJJ :DDDD KYSS OCH KRAAAAAAAAAM xD 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2012 18:47

HOOOJ! :D  Det var ett tag sen nu, men jag hinner inte blogga så mycket nu för tiden :c Men jaja, nu skriver jag ju iaf! c; Just nu sitter jag i min rööööda soffa <3333 och lyssnar på Dead by April och är ganska arg på allt. Varför?? Jo, för att...

Av Johanna - 18 december 2011 13:25

Tjena igen! Hoppas ni har haft det superbra för det har jag haft iaf :D I fredags var jag på stan med mami och syrran, och köpte massa kläder, skor och julklappar. Och i fredags så delade vi ut julklappr till varandra, i skolan asså. Jag, Mille, Agat...

Av Johanna - 8 december 2011 09:42

Hej alla! Idag är jag sjuk o hemma från skolan så jag passar på att skriva lite. Och dessutom vet jag nog vad jag ska skriva om på bloggen, skvaller :D Och har bestämt mej att börja redan i detta inlägget, men först så ska jag säga lite annat :) Jag ...

Av Johanna - 5 december 2011 19:03

Hej igen! Det va ju ett tag sen jag skrev nu men har lixom glömt :P Men nu fick jag ett sånt där ryck med att börja skriva igen så here i am :D Om jag skulle berätta om allt som har hänt på sistone så skulle ni inte orka läsa hela inlägget... så jag ...

Av Johanna - 24 oktober 2011 20:02

Halloj! Idag har jag varit hemma från skolan och bah legat och sovit, slappat och kollat på film :/ inte såå kul... men nu är jag nästan helt okej :) SÅ jag hafr inte så mkt att berätta om just idag... men igår....spelade jag tennis, asjobbigt!! Men ...

Presentation

Hej jag heter Johanna och jag är 12 år :) Jag laddar upp foton och skriver lite på min blogg så tack för att du kollar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards