Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Kärleken är blind...

Av Johanna - 8 december 2011 09:42

Hej alla! Idag är jag sjuk o hemma från skolan så jag passar på att skriva lite. Och dessutom vet jag nog vad jag ska skriva om på bloggen, skvaller :D Och har bestämt mej att börja redan i detta inlägget, men först så ska jag säga lite annat :) Jag var hos tandläkaren idag....Usch! Det  visade sej att jag jag hade någon förhårdnad på min ena kindtand och nu ska jag typ ta någon gel :SS Men det ska väl gå bra det oxå :) Men nu ska jag då berätta lite skvaller... Och det blir för det mesta om kändisar, inte om kompisar eller så :) Såå var ska vi börja...

1.Lite tragiskt, men väärldens äldsta hund har dött :( Den hette Pusuke och bodde i Japan. Han blev 26 år och 9 månader alltså 182 människoår!!! Enligt ägaren så hade hunden varit frisk och pigg ända sen i måndags. Det var väl inget skvaller precis men var tvungen att ta med det! 

 2. Ni vet han Jonah Mowry, han som gjorde den där videon på youtube om hans liv? Han gjorde ju sedan en uppföljningsvideo, som var lite dum kanske... I den första videon berättade han genom handskrivna lappar att han hade blivit mobbad sen första klass för att han var homosexuell. I den andra videon berättade han att han var gladare än någonsin. Då anklagade många honom för att han hade fejkat den första videon, och han erkänner själv; "Till alla ni som tror att jag ljuger erkänner jag att jag var en skitstövel i min uppföljningsvideo. Och jag är ledsen för det. Jag blev överentusiastisk. Jag är fortfarande ett barn. Men jag ljög inte." skriver han på Twitter. I båda videorna visar han upp sina ärr efter att han har skurit sej sen andra klass...

3. I Ryssland ska några återuppliva en mammut, och redan nästa år ska dom börja. Jag säger bara: Lycka till! :D

Så... idag blev det lite nyheter, men jag ska försöka leta fram lite kändisskvaller tills imon eller övermon! Hoppas ni gillar min blogg! Nu ska jag kolla fb, och kolla på film, så ses sen! ;) Puss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2012 18:47

HOOOJ! :D  Det var ett tag sen nu, men jag hinner inte blogga så mycket nu för tiden :c Men jaja, nu skriver jag ju iaf! c; Just nu sitter jag i min rööööda soffa <3333 och lyssnar på Dead by April och är ganska arg på allt. Varför?? Jo, för att...

Av Johanna - 18 december 2011 13:25

Tjena igen! Hoppas ni har haft det superbra för det har jag haft iaf :D I fredags var jag på stan med mami och syrran, och köpte massa kläder, skor och julklappar. Och i fredags så delade vi ut julklappr till varandra, i skolan asså. Jag, Mille, Agat...

Av Johanna - 10 december 2011 21:11

Tjeenah igen! Asså jag har vart sjuk, så jag struntade i att skriva, det händer ju ändå ingenting rööligt när man är sjuk... Jaja... idag är det lördag och jag är äntligen någorlunda frisk :D jag har vart på stan med juliia... vi fick ingenting gjort...

Av Johanna - 5 december 2011 19:03

Hej igen! Det va ju ett tag sen jag skrev nu men har lixom glömt :P Men nu fick jag ett sånt där ryck med att börja skriva igen så here i am :D Om jag skulle berätta om allt som har hänt på sistone så skulle ni inte orka läsa hela inlägget... så jag ...

Av Johanna - 24 oktober 2011 20:02

Halloj! Idag har jag varit hemma från skolan och bah legat och sovit, slappat och kollat på film :/ inte såå kul... men nu är jag nästan helt okej :) SÅ jag hafr inte så mkt att berätta om just idag... men igår....spelade jag tennis, asjobbigt!! Men ...

Presentation

Hej jag heter Johanna och jag är 12 år :) Jag laddar upp foton och skriver lite på min blogg så tack för att du kollar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards